Facebook AnnonceringFacebook AnnonseringFacebook MainontaFacebook Annoncering

Facebook Ads - Hvad er det?

Facebook er verdens største sociale medie, som med sin massive brugerskare tilbyder helt unikke muligheder for at ramme netop din målgruppe. 

I Danmark er der 2.7 millioner på Facebook, hvoraf 2.1 millioner er over 18 år. Der er hele 1.3 millioner over 30 år, så den udbredte myte om, at Facebook kun er for de unge mennesker, kan hurtigt aflives. Danmark er desuden verdens største Facebook nation, hvor 1 ud af 3 danskere har en profil på Facebook.

Det stærkeste argument for at annoncere på Facebook er de mange segmenteringsmuligheder,  der bl.a. gør det muligt at segmentere efter:

  • Køn
  • Alder
  • Status
  • Interesse
  • Uddannelse
  • Arbejde
  • Geografisk lokation

Med den rigtige segmentereing opnår du helt unikke mulighederfor at ramme præcis de personer du sigter efter, og slipper for at smide tusindvis af reklamekroner ud af vinduet.

Facebook annoncering er oftest meget undervurderet af annoncører, selvom Facebook i mange brancher faktisk konverterer bedre end f.eks. Google Adwords. 

Hvordan virker det?

Facebook Ads viser annoncer yderst til højre på Facebook.com. Annoncerne består af korte overskrifter på op til 25 tegn, bannere i størrelsen op til 99x72 pixels, en brødtekst under banneret på op til 90 tegn samt en Like-funktion, der angiver hvilke af brugerens venner, der allerede har angivet, at de er positive overfor dit produkt.

Hvad kan vi tilbyde?

Vi tilbyder flere forskellige måder at køre din Facebook kampagne på. Vælg mellem CPM, CPC, CPA eller abonnement - afhængig af hvilket resultater du forventer at få ud af din kampagne

 

Hvad kan vi tilbyde?